woensdag 4 september 2024

Nog een aantal pictogrammen voor mijn keuzemuur

 Tijdens opruimronde 36 vond ik nog een aantal pictogrammen voor de keuzemuur die ik niet eerder op mijn blogje postte. Daarom doe ik dat vandaag.

Pictogram dammen


Download hier.

Wil je meer weten over dammen in de klas, lees dan volgend artikel opnieuw:

Pictogrammen puzzelen


Download hier.

Ik heb altijd een aantal puzzels in mijn klas gehad want ik merkte dat steeds minder kinderen dit thuis doen waardoor hun puzzelvaardigheden er danig op achteruit zijn gegaan. Ik ben benieuwd of dit nog vaak in lagere klassen aan bod komt en hoe de leerkrachten dit dan aanpakken. Want soms is er maar weinig tijd of is er ook geen plekje om de puzzels te laten liggen. Terwijl dit wel een must is vind ik. Een halve puzzel terug opruimen vind ik zelf ook helemaal niet fijn. Als ik hier en daar nieuwe ideeën tegenkom, dan laat ik het jullie hier zeker weten, maar voor vandaag hou ik het hierbij. 

Ik wens je nog een fijne dag en tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sjabloon voor huiswerk schrijven rond hoofdletters

In de grote vakantie deelde ik een resem huiswerken rond de hoofdletters . Miste je die aflevering, dan kun je deze hier opnieuw bekijken. E...