zondag 30 maart 2014

Een overzicht van rustige muziek

Binnen mijn schrijflessen weten jullie dat ik me graag laat begeleiden door rustige muziek. Ik zocht die vooral via Youtube, maar ik heb ook een paar cd's in de klas liggen. Omdat ik niet altijd opnieuw wil bladeren op Pinterest, op Youtube of op mijn blog heb ik nu een lijstje gemaakt. Zo heb je meteen uren instrumentale muziek.

De volgende video's worden blijkbaar niet herkend door Blogger waardoor ik hier alleen de link plaats.

Alles werd mooi verzameld op een bord op Pinterest. Aangezien mijn bord 'Klas' wel heel groot werd, heb ik gewoon een afzonderlijk bord voor de muziek gemaakt. Er zullen wellicht nog opsplitsingen volgen zodat niet alles meer door elkaar staat. Je kunt de borden makkelijk terugvinden want ik zal de 'subborden' allemaal met KLAS beginnen.

Geniet van deze ZONdag!

2 opmerkingen:

  1. De muziekdoos van Klara is ook een mooie CD met rustige en klassieke muziek.

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...