woensdag 5 maart 2014

Muzikale opvoeding, subdomein nummer vier

Stilaan zien we er een einde aan komen. Ik werkte me de afgelopen weken nog eens door de doelen van muzische en ik deelde tot nu toe al deze voor bewegingsexpressie, muzisch taalgebruik en dramatisch spel. Vandaag deel ik de doelen van subdomein nummer vier: muzikale opvoeding. Ik geef je onmiddellijk die voor de hele lagere school. De doelen werden per graad ingedeeld en daarna werden ze nog eens in vier aparte blokjes opgesplitst. Die onderverdelingen komen overeen met de codes in het leerplan.


De doelen voor de eerste graad vind je hier.
De doelen voor de tweede graad vind je hier.
De doelen voor de derde graad vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...