dinsdag 18 maart 2014

Leuke tussendoortjes met Kidsfun

Elke dag opnieuw ga je op zoek naar nieuw materiaal en dat is ook zo voor tussendoortjes. Voorlopig werk ik nu vooral met liedjes en dansjes, maar naar de toekomst toe zou ik ook andere tussendoortjes willen gebruiken. Ik denk dan aan raadseltjes, klassikale opdrachten, korte spelletjes,... Uiteraard kan een mens niet alles in één keer en gun ik mezelf nog wat tijd om zulke tussendoortjes te vinden. Je mag er op rekenen dat ik deze ook op mijn blog zal delen!

Naast de tussendoortjes die je hier al vond, ontdekte ik er een tijdje geleden nog een andere lading op Youtube en dit via Kidsfun ochtendgymnastiek. Als je deze woorden intikt, krijg je een hele lijst van leuke liedjes met leuke dansjes. Sommige passen beter voor de eerste graad, andere zijn zeker ook bruikbaar in de hogere klassen.


Via de volgende link vind je de pagina van Kidsfun en ontdek je meer dan tien leuke video's.
Heb jij zelf nog leuke tussendoortjes? Twijfel dan niet om die door te sturen naar gietjescorner@hotmail.com of hieronder te posten.

Veel dansplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...