zaterdag 29 augustus 2020

Dagritmekaarten in stijl!

Ik wilde er eigenlijk al heel lang en achteraf gezien vroeg het niet zoveel werk om er te maken, maar pas vorige week kwam ik ertoe. Mijn dagritmekaarten zitten eindelijk in elkaar. Ik maakte een lijst met mijn belangrijkste vakken en zocht voor elk een geschikte Stiltonprent. Uiteraard verzamel ik weer alles in een doos. Wil je het voorblad van de doos gebruiken? Dan kan dat uiteraard. Hij ziet er zo uit...

Voorblad doos dagritmekaarten

Ik heb kaarten voor de volgende onderdelen: actua, beweging, dagelijkse kost, godsdienst, lezen, muzische, rekenen, schrijven, slingerlezen, Social Shuffle, spelletjes, spelling, taal, tandemlezen, topspel, voorlezen, wero, en zwemmen.

Misschien zijn nog niet alle activiteiten/vakken duidelijk, maar dat komt nog wel. Ik probeer ze in de komende maanden tot in de puntjes uit de doeken te doen. Nu is het vooral de bedoeling dat ik mijn dagritmekaarten kan delen. Op die manier kunnen jullie zelf ook al aan de slag, maar dan met jullie vakken of een eigen klasthema. 

Daarnaast maakte ik ook kaartjes met uren (om erbij te hangen). Die zijn uiteraard ook makkelijk aan te passen aan je eigen schooluren. Download ze hieronder als je ermee aan de slag wil.

Dagritmekaarten uren


Heel veel plezier ermee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...