donderdag 20 augustus 2020

Voorblad muzische map

In mijn klas voorzie ik voor de meeste dingen een mapje. Op die manier vinden kinderen hun materiaal sneller terug. Althans, dat hoop ik elk jaar... :). Alles wat met muzische te maken heeft, zit bij mij in rode mappen en daarom krijgen de leerlingen ook een rode kartonnen klepmap. In plaats van daar gewoon hun naam met stift op te noteren, zorg ik altijd voor een naamkaartje in Stiltonstijl. Hieronder zie je wat ik bedoel...


Wil je dit voorblad ook graag gebruiken? Dan kan dat. Pas het aan jouw wensen aan en druk maar af. Ik deed het vroeger gewoon op papier en plakte er dan een velletje plasticfolie over. Nu druk ik alles op etiketten af. Dat werkt net iets sneller en blijft eigenlijk ook wel netjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...