dinsdag 11 augustus 2020

Wandplaat muzieknoten

Aangezien ik het zowel tijdens mijn tussendoortjes rond liedjes als ook in mijn lessen muziek binnen muzische graag wel eens over muziektheorie zal hebben, vond ik het handig om hier een wandplaat voor te maken. Eerst ging ik weer voor een hele reeks, maar misschien is dat wat voorbarig. Ik weet nog niet goed waar die korte informatieve momenten me naartoe zullen leiden. 

Daarom koos ik ervoor om voorlopig één wandplaat uit te werken, namelijk eentje rond de verschillende (en meest voorkomende) muzieknoten


Wil je graag een wandplaat zonder Geronimo? Dan kan dat ook. Ik maakte drie versies (met heel lichte wijzigingen). Klik hieronder op de link voor een gratis download.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...