woensdag 12 augustus 2020

Extra boekje met allerlei raadsels en spelletjes

Ik weet dat heel veel mensen op zoek zijn naar extra materiaal. Dat is altijd handig in onze dagelijkse klaspraktijk. Er zijn altijd momenten waarbij leerlingen sneller klaar zijn en dan is het de bedoeling dat ze iets om handen hebben. Niet zomaar iets, maar iets nuttigs, leerrijks, boeiends,... We stellen vooral geen hoge eisen aan onszelf :). 

Het is al een paar jaar dat ik bezig ben met het uitwerken van een keuzemuur (waarover later zeker veel meer!), maar intussen herwerkte ik ook een boekje van Averbode. Ik sorteerde de oefeningen, verwijderde de makkelijkste en typte ook hier en daar wat extra uitleg. Deze bundel voorzag ik van een voorblad en een pictogram voor mijn keuzemuur.

Voorblad bundel...

Pictogram keuzemuur

Met de keuzemuur is het de bedoeling om doorheen de dag activiteiten aan te bieden waar kinderen altijd naar terug kunnen grijpen als ze klaar zijn met de algemene taken. Op die manier hoeven ze nooit meer te vragen: 'Wat mag ik doen?' Door middel van pictogrammen weten de leerlingen meteen waarmee ze aan de slag kunnen. Dit is nu bijvoorbeeld gewoon het voorblad van de bundel. Van het moment je het oké vindt dat ze hierin werken, dan hang je dat pictogram op. Dit kan aan het bord, bij mij is dat aan de muur. 

Heb je naast het voorblad en het pictogram ook interesse in de bundel? Laat me dan zeker iets weten. Stuur een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com of laat hieronder in een reactie je gegevens achter.

Tot morgen!

144 opmerkingen:

  1. Wauw zeg! Zeker interesse in jouw bundel!
    Wij gaan dit jaar nog meer tijd voorzien voor keuze-werk dus alles tips en bundeltjes welkom. ☺️
    ann.leonard@dekade.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker ook interesse :-) Superbedankt!!
    tania.lemahieu@degraankorrelkruiseke.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Interesse voor mijn eerste leerjaar! margrietgov@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook interesse. Lijkt me leuk!
    nancy.van.reeth1@telenet.be
    Alvast een dikke dankjewel!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook interesse in de bundel.
    Els.coene@schooldeooievaar.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gietje,
    Super leuk idee die keuzemuur!
    Ben geïnteresseerd!
    emmy.v@debiekorf.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er zeer leuk uit! Ik heb interesse in de bundel.
    verleyen_karen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker geïnteresseerd! Dankjewel!
    juf.machteldbilliet@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Top gemaakt hoor!
    Interesse! :)
    petrasoors@hotmail.ocom

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te gebruiken in de klas! Super!
    zoe.verbraecken@sjks.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk !! Heb zeker interesse in de bundel ! Emmelie.vanbiervliet@saso.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Benieuwd naar de bundel!
    ktielemans@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er super leuk uit! Interesse in de bundel:
    annelies-18@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Ik heb ook interesse in de bundel. leen.heylen@hotmail.com
    Alvast heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb zeker ook interesse in deze bundel! Een dikke dank je wel! deschampscobie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb ook interesse! Marieke.kerrebrouck@basisschool-itegem.be

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er erg leuk uit dus ik zou graag de inhoud ook willen bekijken. Dank je wel!
    jufcindy@dedommelbrug.be

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb ook wel interesse!
    sarahlogier@gmail.com

    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Interesse in de bundel!
    putlaurien@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kei leuk! Ik heb interesse. ilonavanierschot@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb ook zeker interesse!
    jana.verschoren@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb ook interesse in deze bundel.
    nikivandekerkhof@dekleinewijzer.be
    Heel hard bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zou super zijn voor mijn 28 kids van het 2de.
    rieno.van.oost@telenet.be

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kimberleymeuris@yahoo.com12 augustus 2020 om 18:06

    Kant en klaar, soms heel leuk met al die diversiteit. Als je het zou willen delen...zou ik super vinden! Mooi werk

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb ook interesse in de werkbundel kim.vanroosbroeck@bn.zoersel.be
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo, ik heb ook interesse in jouw bundeltje. Voor het eerst fulltime in een tweede leerjaar, dus ben nog materiaal aan het samen sprokkelen.
    Alvast bedankt!
    cindybergmans@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier ook zeker weer interesse in jouw werk. 😃

    Alvast bedankt.
    veroniquedom8587@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, ziet er al prachtig uit. Veel interesse!
    amberluyckx@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb ook zeer veel interesse!
    Dank je wel alvast!
    natasja.peeters@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo! Ziet er leuk uit! Ik heb zeker interesse!
    Bedankt! lieselot.van.braekel@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi! Ziet er superleuk uit! Absoluut interesse: sente_katrien@hotmail.com
    Dank je!! Groetjes, Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo, ook ik zou de bundel heel graag gebruiken in de klas. pascale.cordemans@telenet.be
    alvast dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi,
    Wat een topmateriaal! Ik heb zeker ook interesse in de bundel.
    evita.rombaut@scs-sinaai.be

    groetjes,
    Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo, ik heb ook interesse in jouw bundel.
    Sarah.torcque@go-mpicraeneveld.org
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sarah, normaal zou jij de bundel al ontvangen moeten hebben, samen met nog wat extra materiaal. Klopt dat?

      Verwijderen
  35. Oooo zeker interesse!!
    Dank je wel!!
    Valerie_dupret@hotmail.be

    Ik kijk er naar uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Interesse!
    Dank je wel
    Peeters_lieve@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooi en bruikbaar werk! Dank je wel(voor dit maar ook voor alle andere mega interessante dingen die je post!)
    Ik heb interesse in de bundel.
    dbec@hhc.world

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Knap werk geleverd! Ik heb interesse in jouw bundel. Ik wil het komende schooljaar starten met een keuzemuur. inge-peeters@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik wil het bundeltje ook graag ontvangen!
    Sane.smits@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beste Stephanie, weeral prachtig! Ik heb ook interesse! anneliesdebakker@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. leuk gedaan! ik heb ook interesse
    leencautaerts@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ook hier interesse. Bedankt!
    Veroniquedhose@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow weeral prachtig materiaal! Je mag het ook steeds doormailen naar mij ☺️ elynn.colman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Reacties tot 22:34 (woensdag) werden beantwoord. Jullie zouden allemaal een mail moeten gekregen hebben. Heel veel plezier ermee! En blijf vooral Gietjes Corner volgen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zeer veel interesse! kimbaetens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi,
    Ik heb zeker interesse in je bundel.
    Ziet er superleuk uit!
    Dankjewel!
    anoukhensen@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Beste, ik heb ook interesse in jouw bundel!
    Zou ik het kunnen verkrijgen? gwijde.devocht@gmail.com
    Alvast een dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dit ziet er heel leuk uit! Ik heb ook interesse
    elkeloosen530@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Dat ziet er alweer super uit! lien.christiaens@sbrt.be
    Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dit ziet er echt super uit! Je mag me dit zeker mailen op het mailadres zena.gosselin50@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ook hier veel interesse. sarah.vancauteren@olvp.be Bedankt al!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Reacties tot donderdag 12:07 werden beantwoord :).

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Heel veel interesse in de bundel 🍀
    Marijke.lambrigts@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heel veel interesse in de bundel 🍀
    Marijke.lambrigts@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Heel veel interesse in de bundel 🍀
    Marijke.lambrigts@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Na 16 jaar lesgeven sta ik in september voor het eerst in het tweede leerjaar. Ik heb er heel veel zin in! Extra inspiratie en materiaal is dus altijd welkom! liennachtergaele@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oh ziet er leuk uit! Bedankt! Jolien.peeters@jfw.boechout.be

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Reacties tot 21:47 op 13 augustus beantwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Dit zou ik zeker kunnen gebruiken, dus heeeel graag...! fleurverhaeghe@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik ben ook geïnteresseerd! sarah.guelinckx@tendesselaer.be
    PS. Bedankt voor het yoga-materiaal. Dit ga ik zeker uittesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Zeker interesse! Alvast een 'dikke merci'!
    liesvangeneugden@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik heb ook interesse... alvast super erg bedankt!! gwendolinewyckhuys@gmail

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik heb ook interesse in de bundel.
    aagje.moreels@sgkruizinga.be
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Mooi! Interesse in deze bundels.
    denefkelly@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Heel mooi en handig! Zou ik ook graag wel willen gebruiken voor in de klas! karen.rupus@devinderij.be

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oooh leuk ! Ik heb ook wel interesse in de bundel !
    De kinderen zullen dit heel leuk vinden.
    Alvast bedankt !
    liesl.depeuter@sasbaal.be

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik heb ook interesse.

    kirstenoosterbosch@gmail.com

    Bedankt alvast:)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hallo! Ik heb ook interesse in de bundel! Ziet er heel leuk uit!
    camille.vanassche@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wow! Wat leuk! Ik heb ook zeer veel interesse in het bundeltje.
    naomi.de.buyzerie@hotmail.com
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hallo, ik heb ook interesse in de bundel. :)
    Alvast bedankt!
    claudiavandenbroeck1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo, ik heb ook interesse in de bundel. :)
    Alvast bedankt!
    claudiavandenbroeck1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ziet er heel leuk uit. Ik heb ook interesse in de bundel.
    Bedankt
    eveline.serry@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hey ik heb ook interesse in de bundel. celinederyck@ksas.be

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hallo, zou je mij deze extra bundel willen bezorgen? Superhandig!
    sanne.janssens@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik zou het bundeltje ook graag gebruiken. Heel tof.
    nancy_vereecke@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Beantwoord tot 18 augustus 2020 13:42

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ziet er super uit! vicky.opsomer@futurascholen.be

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ziet er super uit. Ik heb ook interesse om hiermee aan de slag te gaan.
    sara.engels@bsdeplataan.be
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ziet er leuk materiaal uit! Ik heb interesse in deze bundel.
    Alvast bedankt!
    heidi.puttemans.alena@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Lijkt me leuk! Ik heb interesse!
    Dankjewel bij voorbaat.
    vanrobays.christien@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Knap!! Ik heb ook wel interesse!
    melissa.demullier@hotmail.com
    Een grote dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wauw!! Interesse!
    Vandijckbo1@gmail.com

    Dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik ook graag! Dank je wel!
    ndrijvers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Zoveel bruikbaar en supermooi materiaal!!
    Er kruipen waarschijnlijk uren werk in!
    Een hele dikke merci om dit allemaal te delen!
    Kun je de bundel ook naar mij doormailen?
    elke_lanckriet@yahoo.com
    Dank je wel alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik heb hier zeker wel interesse in, super leuke blog!

    jill.heylen@gmail.com

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Altijd weer leuke ideetjes en materiaal op jouw site!
    Ik heb - net als velen - ook interesse in de bundel.
    tine.depodt@sbswaregem.be
    Alvast bedankt om dit te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hoi, ik ben ook geïnteresseerd! Bedankt! july.tas@sint-rembert.be

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik ben ook zeer geïnteresseerd. Zou je deze naar mij ook willen doorsturen aub. degroot.shanna@gmail.com
    Hartelijk bedankt :-) en super dikke merci om dit te willen delen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik heb ook interesse in de bundel. ina_vanhamme@hotmail.com
    Alvast bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Kan ik de bundel ook krijgen via mail?
    ann.stgeemans@kringeling.be
    Dikke dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Dit interesseert mij ook. Bedankt om dit door te sturen!
    vermeersch.lieve@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hallo, ik heb interesse in jouw bundel. Hier is mijn e-mail: christel.winters@hotmail.be Reeds bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik heb ook interesse in de bundel. Dankjewel alvast ! katrien.buyckx@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Heel tof! Interesse in de bundel. Alvast bedankt. eline.hoste@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ziet er leuk uit! Ik heb ook interesse! marie.vandenborre21@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Zeer interessant! Ik heb heel veel interesse in de bundel!
    Alvast bedankt!
    sara.de.smedt1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Bedankt trouwens voor alle fijne reacties! Ik ben inderdaad wel wat uren per dag bezig met mijn klas en mijn blog, maar ik doe het met heel veel plezier. En ik deel graag want ik weet dat zoveel uren achter een computer gewoon niet evident (en zelfs niet haalbaar) is als je een gezin hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik heb wel interesse in je bundel! Zeer interessante site dit!
    jolien.vertongen@so.antwerpen.be
    Alvast dikke merci :)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hoi! Ik zou het heel fijn vinden om de spelletjes te ontvangen!
    Sofie.schillemans@hotmail.be dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Beantwoord tot 26 augustus 2020, 18:49.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Super om dit ik een bundeltje te hebben!
    Zou u ze ook willen sturen naar mij?
    stephanie.vanmalderen@regenboogschool.be

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik heb interesse in de bundel! Mooie materialen en fijne ideeën!
    eliensels@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wauw, klinkt super! Is het eventueel mogelijk om de bundel te krijgen?
    Alvast bedankt! (kyara.dufour@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ziet er tof uit! Zeker en vast ook interesse. mariehermans@gmail.com Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Prachtig! Indien mogelijk zou ik deze bundel heel graag van je krijgen!
    ebakeroot@olo.be

    Alvast een hele dikke dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Hallo. Allemaal super mooi materiaal! Heel veel interesse in de bundel. Zou je die naar mij willen doorsturen aub? Stefanie.0.verhaeghe@gmail.com.
    Hartelijk dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Iedereen een mail gekregen tot en met 2 september 2020, 15:41.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. ooh kei leuk! :) ook interesse!
    Wat maak jij steeds leuke en leerrijke dingen!
    gitte.vandeperre@vbs-dewegwijzer-morkhoven.be
    heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Hallo! Wat leuk, ik heb ook wel interesse, kaat.bruffaerts@icloud.com . Heel erg hard bedankt voor dit leuk materiaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik heb ook zeker interesse!
    jacqueline.demeulemeester@gmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Beantwoord tot 2 oktober 2020 om 18:29.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Kun je mij deze ook mailen? Alvast bedankt!
    vandenbosch.feline@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Interesse!
    shauni.mattens@detandem.be

    Alvast heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Oooh wauw - wat een zalig geweldige site
    Wat een super mooi voorblad alleen al.

    Ik heb superveel interesse in de hele bundel. :)
    verdonck-giampietro@hotmail.com

    Alvast merci :)

    Lieve groeten,
    Anaïs

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Knap werk! Ook interesse hoor.
    meestersjens@gmail.com

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ziet er heel leuk uit! Hier ook zeer veel interesse.
    hannecarolus@outlook.com
    Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Hallo, ik heb veel interesse! laura.nevens@student.ucll.be
    Bedankt!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Wauw, dat ziet er leuk uit.
    Is het mogelijk om de bundel door te sturen naar lies.vancoillie@arkorum.be ?
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik heb interesse.
    carolinemaes2@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Wauw! Ziet er heel leuk uit...
    judith.dreesen@depadvinder.be

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ja, graag! tine.vangehugten@deboomgaard.org

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Hier ook nog interesse: elke.vanhoye@sint-pietersinstituut.be

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ik heb ook interesse.
    marianne.de.wilde@sgkei.be

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Wat een prachtig materiaal!
    Hier ook interesse 😊: loeshombrouck@dehazensprong.be

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Graag!
    zoekol@hetgroenelint.nl

    Je maakt super materiaal zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Hier ook interesse, jolien.dequidt@lorenpolnie.be Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. hallo,
    Dat ziet er een mega leuk bundel uit als tussendoortje.
    Zou je hem aub ook willen doormailen naar mij?
    Alvast van harte bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Hallo, wil je de bundel ook naar mij sturen aub?
    mietbakelant@hotmail.com Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Ik ben hier erg benieuwd naar! 't Ziet er mooi uit! Zou je het willen mailen naar: marileeninnemee@outlook.com?

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Amai, amai !! Wat een toffe blog. Ik kan blijven kijken en ideetjes opdoen.
    Mocht je nog wat tips/materiaal hebben voor muzische onderdelen (drama/muzisch taalgebruik), dan mag je deze heel graag versturen. Alvast een dikke merci !!
    celine.calleeuw@hotmail.com
    Alsook dit bundeltje van cijfers en letters. Bedankt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik heb ook interesse in deze bundel. Bedankt voor je mooie, handige materialen. Mijn mailadres is vermeeren.judith@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Leuk idee! Ik heb ook interesse in de bundel!
    karlienlintermans@donboscobasishalle.net

    BeantwoordenVerwijderen
  133. lieve Gietje,
    Ik zou deze bundel heel goed kunnen gebruiken voor een vluchtelinge die ik momenteel begeleid! Zo kan ik ze wat leuk materiaal meegeven voor tijdens de krokusvakantie. Alvast bedankt!
    anneleen.vranken@ankerwijs.be

    BeantwoordenVerwijderen
  134. hoi, ik had deze bundel ook graag geprobeerd dit schooljaar. Ik start met een ik ben klaar kast voor mijn klas bijzonder onderwijs. Ik hoop de momenten waarop ze moeten wachten aan te pakken. lisa.slock@onderwijs.gent.be

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Hallo , kan ik deze bundel ook nog krijgen , ziet er heel leuk uit .
    Griet.vanhoof@geboschool.be

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Hoi! Heel veel interesse in deze bundel. eline_vandemergel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...