zaterdag 25 januari 2014

Een glaasje zoet!

Weekend... maar schoolfeest vandaag! Een jaar met optredens, een jaar zonder optredens. Dit jaar geen dansjes van de kids, maar wel een goochelshow op kindermaat. Daarom is er ook niet veel tijd om iets op mijn blog te posten. Daar komt nog eens bij dat ik gisteren naar een verjaardagsfeestje van een vriendin ging. Fris kun je me vandaag dus niet echt noemen...

Maar kom, we willen toch weer wat inspiratie voor een cadeautje geven. Aangezien Lies - die vriendin - een huisje aan het bouwen is, kan ze wel wat centjes gebruiken. Daarom gebruikte ik weer mijn geliefde recept met het bord en de centjes, maar ik bakte deze keer geen taart maar vulde een glas met heerlijke huisbereide chocolademousse. Eerlijkheidshalve moet ik eraan toevoegen dat hij gisterenavond al stond te stollen toen ik thuiskwam. Mijn allerliefste ventje hielp dus ook mee aan het cadeautje ;).


Eigenlijk is het heel eenvoudig, maar Lies was er heel blij mee. Op het bijgevoegde kaartje schreef ik dat ze het glas een aantal keer per jaar mag komen laten vullen bij ons. Als ze misschien eens eenzaam is in haar nieuwe huisje of als ze gewoon in een grote babbelbui is. Alle redenen zijn goed om zoetigheden naar binnen te werken.

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...