vrijdag 24 januari 2014

Verzameldoos voor mijn klokjes

Een hele tijd terug liet ik hier al mijn kleine kaasdoosjes met klokjes zien. Er kruipt wel wat tijd in om deze te maken, maar een goeie week terug zat er weer een sjabloon in Zonnekind. Misschien moet je die zien te bemachtigen als je aan de slag wil. De coverblaadjes voor de doosjes kun je via gietjescorner@hotmail.com bekomen.


Ik maakte echter ook een verzameldoos voor alle kaasdoosjes. Zo gaat er geen enkel klokje verloren en kan ik op het einde van het schooljaar alles netjes opbergen. Ik zocht twee gelijke, passende dozen en beplakte ze weer met een voorblad. Op die manier kan ik meer dan dertig doosjes bewaren. Normaal gezien zou dat voor één klasgroep toch genoeg moeten zijn.

Dit ziet er dan zo uit:




Meteen een goede reden om schoenen te kopen. Aja... waar zou ik anders al dat materiaal moeten in opbergen?! Het is dus altijd voor het goede doel als ik shop :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...