zaterdag 13 juni 2015

Allerlaatste keer huiswerk (voorlopig)!

Ik had de afgelopen week nu al een paar keer over huiswerk en ik zei er dan ook meteen bij dat ik er een overzicht wilde van maken. Op die manier is het voor iedereen duidelijk waar ik naartoe wil en kan ik het blaadje ook bij de hand nemen als ik het aan iemand anders moet briefen. Dan kan aan een duopartner zijn, maar ook aan een ambulante leerkracht, directeur of inspecteur. Daarom wil ik het volgende document ook nog even met jullie delen en hoef ik hier nu toch een hele tijd niet meer op terug te komen. Af en toe nog eens een nieuw blaadje maken om oude of niet meer zo effectieve te vervangen, maar voor de rest mag ik door huiswerk een dikke, vette streep trekken. Eindelijk, dan kan ik aan het volgende onderdeel beginnen :).

Het overzicht dus... Je kreeg het al in de vorm van een blogpost, maar nu dus in een Word-document.


Uiteraard kun je dit weer gratis downloaden en dit hier.

De bedoeling is om voor elk vakonderdeel zo'n overzicht te maken. Dan kan ik daarna misschien eens een jaartje wat minder werken ;).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...