vrijdag 12 juni 2015

Nog eens Anja Feliers

Nog niet al te veel gelezen dit jaar, maar blij dat het er 's avonds voor het slapen gaan toch weer van komt. Ik moet zeggen dat ik er meestal een pak beter van indommel. Dit keer koos ik alweer voor een thriller van Anja Feliers. De boeken lezen lekker weg en zijn niet zo moeilijk. Na 'Hou van mij' en 'Laat me los' las ik nu 'Vergeef me'.

Gegevens

Uitgeverij: Lannoo
Uitgegeven in 2014
Coverbeeld: Shutterstock.com
Ontwerp en vormgeving: Studio Lannoo
ISBN: 978 94 014 1785 3
Aantal pagina's: 320

Flaptekst

Het was nooit de bedoeling geweest, maar hij was tot over zijn oren verliefd op haar. En dat ze als docente op zijn school zou beginnen, maakte hun verhouding alleen maar spannender.
Wanneer Yasmine de relatie plots verbreekt, probeert David hardnekkig tot haar door te dringen. Tevergeefs. Maar zij is alles voor hem. Hij zal haar nooit meer laten gaan...

Hij keek de lege schoolgang in. Ze zou eindelijk luisteren naar hem. Hij zou er alles aan doen om haar voor zich terug te winnen. Niets of niemand kon hem nu nog tegenhouden. Voor hij de trap opging, haalde hij het geweer uit zijn jas. Nog een laatste keer keek hij om.

Mijn beoordeling (+/++)

De boeken van Anja Feliers vind ik heel leuk om te lezen. Daarom denk ik ook meteen dat dit niet de laatste zal zijn. Je kunt ze makkelijk in verschillende keren uitlezen en er zijn meestal niet al te veel personages. Ze zijn dan ook een ideale vakantiethriller. Ik geef ze echter maar een quotering van +/++ omdat de verhaallijn ook niet lang zal blijven hangen. De boeken zijn niet echt vernieuwend en ze zijn ook niet SUPERspannend. Je hebt wel altijd de drang om voort te lezen en dat vind ik wel fijn aan een boek :).


Bron:
* http://www.lannoo.be/vergeef-me-3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...