zondag 28 juni 2015

Gedichtjes voor Vaderdag

Ik probeer zo veel mogelijk op mijn blogje te posten, dan kan ik ten allen tijde aan mijn materiaal. Vroeger bewaarde ik alles op mijn harde schijf, maar een crash kan altijd en daarnaast heb ik die niet altijd bij mij. Een blog is dan een heel handig ding. Daarom post ik hier ook vaak dingen die niet meteen bruikbaar zijn. Ik wil jullie hiermee zeker niet beginnen opjagen hoor, ik wil de bijdrages gewoon snel kunnen opsporen. En op mijn computer raken bepaalde dingen - onbegrijpbaar - soms spoorloos ;).

Bij deze wil ik graag nog een paar gedichten voor Vaderdag delen. Die kan je dan makkelijk weer oproepen via de labels 'Gedichten' of 'Vaderdag' van het moment we weer juni naderen en hoef ik niet elk jaar hetzelfde te gebruiken.

Ik moet er wel bij vertellen dat ze niet van mijn hand zijn, ik vond ze op het net en paste ze eventueel wat aan.


Liefste papa,



Nu is het Vaderdag

alle papa’s hebben feest

omdat ze al zoveel jaren

steeds papa zijn geweest.



Er zijn wel een miljoen papa's

en daar zitten hele leuke bij.

Maar de aller-, allerleukste papa

is die papa van mij!



Ik geef je mijn cadeautje met een brede lach.

Papa, nog een superleuke Vaderdag!




Lieve papa,
Hier ben ik weer 
met een versje deze keer.
Ik klim maar even op je knie,
omdat ik je dan beter zie.
Het is voor jou vandaag nu feest,
we zijn nog nooit zo druk geweest.
Vaderdag vind ik zo fijn,
het mag best vaker Vaderdag zijn.
Je krijgt een kus en een cadeau,
alsjeblieft, dit is voor jou, ziezo!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...