woensdag 2 oktober 2013

Oktober - maand van de pompoenen en heksen

Ook al zijn wij een katholieke school, toch hou ik er van om pompoenen en heksen op te hangen. Het is namelijk oktobermaand en Halloween komt vanaf nu heel dichtbij. Daarom hing ik gisteren in mijn gang weer wat zelfgemaakte versiering op. Ik gebruikte daarvoor volgende kleurprenten.





Alles werd weer ingekleurd met wasco, overtrokken met zwarte stift en gelamineerd. Ook de achterkant werd voorzien van een bijpassend kleurtje.

En dan ziet dat er zo uit in de gang...



Geniet van de tweede maand van het schooljaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...