zondag 27 oktober 2013

Oude en nieuwe give away bij Jutepaardje!

Die wedstrijden op Facebook, je kent ze wel. Je ziet er elke dag langs komen. Het houdt meestal niet veel in, je hoeft alleen een bericht te delen. Toch doe ik het niet vaak, maar deze keer wel. Dat kwam omdat ik de juf achter de website Jutepaardje ken en het is een straffe madam. Ze werkte al een paar keer op onze school, maar ze heeft ook een knappe webshop met nog mooier speelgoed.

Een tijdje terug was er al een give away en toen werd ik blijkbaar als winnaar uitgeloot. Dit had ik nog nooit meegemaakt, maar het voelde wel fijn. Toen ik het spel vorige week kreeg werd ik echt heel erg blij. Het is een houten spelbord van Janbibejan met prachtige figuren en leuke pionnen. Mensen met kinderen kennen dit merk misschien wel. Je kunt ook alles netjes opbergen in een tas die je kan toetrekken met een koord.


Naast de officiĆ«le site www.jutepaardje.be is er dus ook een Facebookpagina. Daar is nu een nieuwe give away. Het enige wat je hoeft te doen is de pagina 'liken' en het bericht te delen. Dit is een kleine moeite en misschien win je wel de waardebon van 50 euro! Je hebt nog tijd tot 1 november!

Veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...