maandag 17 februari 2020

Kleine rechtzetting wat het tafelrooster betreft

Ik had vandaag eigenlijk andere plannen, maar ik hou van puntjes op de i dus deel ik even deze rechtzetting met jullie. Vandaag gaf ik het tafelrooster als huiswerkje mee aan mijn kids (omdat ik het dit jaar niet inzette na elke tafel - wat ik volgend jaar wel weer van plan ben) en er merkte een pientere kerel op dat de nul rond mijn rooster staat, maar dat dit getal nergens meer in de tabel te vinden is. Vroeger stond er ook nog een rijtje met 0, maar die liet ik weg. Ik moest dus eigenlijk ook het leuke kleurprentje weggehaald hebben.

Bij deze heb ik een nieuw, aangepast document voor jullie. Voor wie ook van puntjes op de i houdt ;).


Wil je het rooster zelf gebruiken? Download het dan hieronder!

1 opmerking:

  1. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: +33780725269
    Website: Www.axabanque.fr

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...