zaterdag 29 februari 2020

Karrewietquiz, vers van de pers

Exact 20 dagen geleden blies ik mijn blogje nog maar eens nieuw leven in. Dat deed ik door eerst een persoonlijke intro te schrijven en het daarna over mijn actuaquiz te hebben. Die sloeg behoorlijk aan moet ik zeggen, maar uiteraard bereikte ik nog niet alle geïnteresseerden.

Zou je het ook fijn vinden om elke week actua in je klaspraktijk binnen te brengen? Dan heb ik dus iets voor jou. Met mijn kids van het tweede speel ik elke week een leuke quiz. Hieronder zie je hoe die eruit ziet...



Wil je nog wat meer uitleg over het gebruik van deze quiz? Lees dan zeker ook eens het blogpostje van 9 februari: Elke week een quiz rond Karrewiet

Ik maak niet alleen de quiz, ik heb ook de oplossingen ter beschikking. Je hoeft dus zelf eigenlijk niet meer naar Karrewiet te kijken, je hebt meteen alles bij de hand. Afdrukken en klaar. Of werk je liever met witte bordjes, dat kan ook. Dan gebruik je de getypte versie voor jezelf en laat je de kinderen gewoon de antwoorden op hun bordje noteren. Dan hoef je in principe zelfs niets af te drukken. 

Helemaal overtuigd? Stuur dan snel een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com. Ik zet je op een lijst en elk weekend krijg je een nieuwe quiz in je mailbox.

Tot morgen!

2 opmerkingen:

  1. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: +33780725269
    Website: Www.axabanque.fr

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...