zondag 28 juli 2024

Dagritmekaarten, misschien bij jullie wel een succesverhaal

 Een hele tijd terug postte ik al eens mijn dagritmekaarten. Ik moet met schaamrood op de wangen toegeven dat ik er wat werk in stak, maar ze nooit inzette in mijn klas. Aangezien de Geronimoklas nu even dichtgaat, zullen ze ook volgend jaar wellicht niet van pas komen (al weet je natuurlijk nooit). Vandaar dat ik ze hier zeker wil delen, misschien is één van jullie er wel iets mee. Of gebruik je ze als basis voor dagritmekaarten in jouw klasthema.


Er zijn zowel kaartjes met uren (digitaal) als kaartjes voor de vakken die in het tweede leerjaar aan bod kwamen. Sommige kaartjes drukte ik meerdere keren af zodat ik meer dan één reken- en taalles per dag kan uithangen.

Benieuwd naar het materiaal? Dan kun je alles hieronder downloaden.

Voorblad doos

Dagritmekaarten met uren

Dagritmekaart actua, beweging, dagelijkse kost, godsdienst, lezen, muzische, rekenen, schrijven, slingerlezen, Social Shuffle, spelletjes, spelling, taal, tandemlezen, topspel, voorlezen, wero en zwemmen.

Wellicht heb je wel nog wat vragen bij een aantal van mijn kaarten. Ik heb immers een aantal 'vakken' zelf in het leven geroepen. Maar daarover vind je al een aantal zaken op mijn blog. Kijk maar eens tussen de labels en op mijn tabbladen, dan vind je al heel wat informatie. Met vragen kun je hieronder uiteraard ook altijd terecht (als reactie op deze blogpost) of je kan altijd een mailtje sturen naar gietjescorner@hotmail.com

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sjabloon voor huiswerk schrijven rond hoofdletters

In de grote vakantie deelde ik een resem huiswerken rond de hoofdletters . Miste je die aflevering, dan kun je deze hier opnieuw bekijken. E...