dinsdag 9 juli 2024

Gebeden voor de hele lagere school

 Gisteren deelde ik je een stukje van mijn persoonlijk verhaal, maar vanaf vandaag wil ik er op Gietjes Corner gewoon weer keihard tegengaan gaan. Er iets van maken, zoals al jaren de bedoeling is. Ik mis regelmaat, maar ik hou van schrijven en van mijn job en deze twee werelden worden hier verenigd. Zalig vind ik dat. Na mijn opleiding tot onderwijzeres volgde ik immers ook nog een masterclass journalistiek.

Mensen die Gietjes Corner al een hele tijd volgen, weten dat ik hier vooral materiaal voor het tweede leerjaar heb gedeeld, maar daar zal in de toekomst dus verandering in komen. Aangezien ik vanaf september aan de slag ga in het lerarenplatform (en wellicht ook het schakelprogramma voor 'Master in het basisonderwijs' zal volgen) zal ik misschien een breder publiek kunnen inspireren. Dat hoop ik althans. Dan krijgt mijn virtueel kind weer alle aandacht dat het verdient, zowel van mij als van jullie :).

Eerst en vooral wil ik nog eens mijn gebedendoos in de kijker zetten. Ik deelde hem hier al een aantal keer, maar misschien miste jij die afleveringen of ontdek je Gietjes Corner nu pas. De verzameling gebeden is in de hele lagere school inzetbaar.














Elk gebed kun je afzonderlijk op een A4 afdrukken, maar ik zette via de instellingen van de kopiemachine twee gebeden op één blad. Dat maakt het handig om alles te lamineren en te bewaren.

Wil je graag alle gebeden ontvangen? Dan kan dat. Stuur dan als de bliksem een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com

Ook het 'Onze Vader' en 'Wees Gegroet' werkte ik uit. Hier maakte ik 35 exemplaren van zodat elke leerling zo'n kaart krijgt bij het bidden. Tegen het einde van het jaar hebben veel kinderen dit hulpmiddel niet meer nodig en kennen ze de gebeden uit hun hoofd. 

Wil je ze ook graag gebruiken?  Dan kun je deze twee gebeden via de volgende link gratis downloaden.

Wees gegroet en Onze Vader

Nog een fijne dinsdag gewenst! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er mag ook wel eens gekleurd worden!

Het woord keuzemuur  liet ik deze zomer hier en daar al eens vallen. Dat is eigenlijk mijn eigen uitgewerkte kieskast. Wil je alle artikels ...