dinsdag 12 november 2013

Overzichtsblad leeslijsten

Een goeie week geleden toonde ik jullie hier mijn leeslijsten. Het zijn er in totaal 200 en kunnen op tal van manieren gebruikt worden. In het begin was ik van plan om wie wat al gelezen had zelf bij te houden, maar ik zag er met dertig leerlingen eigenlijk geen beginnen aan. Er is al zoveel bij te houden dat ik soms amper nog het bos door de bomen zie. Daarom maakte ik snel twee overzichtsbladen.















Hier kunnen de kinderen na een leesbeurt de nummers van de gelezen leeslijsten inkleuren. Als ze dit blad op de bank klaarleggen, kun je ook heel snel uitdelen.

Wil je ook gebruik maken van de leeslijsten en het overzichtsblad? Kijk dan hieronder.

Het overzichtsblad vind je hier, de populaire leeslijsten hier.

10 opmerkingen:

  1. super!!! mijn dochter die niet zo graag leest zal dit super vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry dat je zo lang moest wachten op een reactie! Hopelijk kon je de leeslijsten al downloaden. Nu staan ze ook hierboven 'downloadklaar'!

      Verwijderen
  2. kan je mij het overzichtsblad bezorgen? Ik zou hier graag mee aan de slag gaan! verleyen_karen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zou je me het overzichtsblad en leeslijsten per avi kunnen bezorgen? super blog! vanassel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Gietje,

    dit lijkt mij erg leuk materiaal om aan de leesniveau's in mijn klasje te werken. Zou je de avi-leeslijsten en overzichtsblad ook aan mij kunnen bezorgen?

    Alvast bedankt,
    Vanessa
    vaneke89@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry dat ik nu pas reageer. Ik hoop dat je het materiaal intussen al kon downloaden!

      Verwijderen
  5. Hoi Gietje,

    Ik krijg maar een leesblad te zien als ik klik op de link. Wil je ze naar me mailen alsjeblieft?
    n.groeneveld@onzewijs.nl

    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste,
    Mooi en bruikbaar materiaal!
    Is het mogelijk om de leeskaarten te ontvangen?
    grietlisthaeghe@hotmail.com
    Mercikes.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel! Prachtig materiaal voor de Taalcoaches die nieuwkomers helpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...