dinsdag 26 november 2013

Nieuwe voordeur!

Ik heb de gewoonte om 's avonds een bericht te schrijven en dit dan de volgende morgen te posten. Zo werk ik sinds 8 september en dat ging eigenlijk uitstekend. Sindsdien heb ik ook elke dag iets gepost.

Gisteren was het echter een speciale dag waardoor ik eigenlijk amper tot schrijven kwam. En omdat ik sinds vandaag ook terug voltijds werk was het hier even heel erg druk. Een dag zonder bericht laten passeren, vind ik nu geen zo'n goed idee dus wil ik via deze weg ook nog eens een paar mensen figuurlijk in de bloemetjes zetten.

Ik werd gisteren immers 30 jaar en ik kreeg tal van lieve berichten. Daar ben ik heel erg blij mee. Het is fijn om te weten dat er zo veel mensen om je geven. Dat heb ik nodig want vrienden en familie maken mij sterk en gelukkig!

Van een vriendin kreeg ik een kaartje en een foto. Eentje van op de babyborrel van haar meer dan schattige dochter Janne. Ik en mijn grote liefde... nog steeds... na 13 jaar :). En een vriendin uit de 1000, echt waar!


Dit kaartje kreeg ik van een heel speciaal iemand. Onze papa's waren al jeugdvrienden en dat zijn wij nu ook, sinds de kleuterschool. Zoveel samen beleefd en nog steeds twee handen op één buik.
Sommige kaartjes zijn wat cliché of klef, maar deze hier is echt de max! Er zit namelijk een liedje in verstopt en ik luister iedere keer als ik de kast passeer. Bedankt, An(gela)!


De volgende collage kreeg ik van een super-mega-machtige collega. Sinds een paar jaar werken we samen op dezelfde lagere school en we hebben samen al heel wat afgelachen. Ze is niet alleen een prachtjuf, ze is daarnaast ook een begenadigd naaister! Bekijk haar creaties zeker eens op Made by Mazella!


Het laatste kreeg eigenlijk het eerst. Om 6 uur hoorde ik de wekker afgaan en ik had onmiddellijk medelijden met mijn vriend. Hij was van plan om een uitgebreid ontbijt te maken, maar ik wilde hem nog wat slaap gunnen. Pieter ging weer slapen, maar maakte dan toch nog heel snel een bordje klaar. Lief, toch?!


PS: Ik eet elke morgen droge boterhammen met chocolade hoor. Dus dit was geen gevangenismaal voor mij :)

1 opmerking:

  1. wow, als da nie wijs is !? fijn, om zo'n supervrienden en dito lief te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...