vrijdag 22 november 2013

Verzameling klasideeën op Pinterest!

Sinds 8 september schreef ik elke dag een bericht op mijn blog, maar vandaag vond ik nog geen gaatje! Toch wil ik die mooie reeks niet onderbreken en dus post ik op de valreep nog snel iets.

Aan de vooravond van het weekend zit ik altijd boordevol ideeën. Ik denk altijd dat er in die twee dagen zoveel kan gebeuren dat ik de zondag meestal van een kale reis terug kom... maar oké, elke vrijdagavond maken we een lijstje.

Vroeger gebeurde dat allemaal op papier, maar nu doe ik het wel vaker op de computer en sinds ik Pinterest ken, verzamel ik ook daar heel veel. Zo heb ik een bord rond het thema klas waar ik al heel wat mooi schoolmateriaal heb verzameld. Niet alleen mijn blog, maar ook dit bord kan een inspiratiebron voor jullie zijn. Neem er zeker ook een kijkje. Klik hier op de link en neus maar rond, we zijn er immers om elkaar te helpen! Je vindt er niet alleen werkblaadjes, maar ook ideetjes voor spelletjes, tips voor je klaspraktijk,...

Fijn weekend!






1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...