vrijdag 11 augustus 2023

Een samenvatting van de algemene wandplaten

 Ik vertelde je eerder al dat ik finaal alles rond een bepaald onderwerp in een draaiboek giet. Dit om alle gegevens rond dat thema te verzamelen. Dat creëert rust voor mezelf, maar ook voor collega's die erbij komen of mensen die ons moeten vervangen. De draaiboeken gebruik ik trouwens ook om in de vakantie te overlopen wat ik allemaal moet afkrijgen tegen de eerste schooldag.

De voorbije dagen heb ik het hier een aantal keer over wandplaten gehad: dagritmekaarten, versieringen voor mijn deur, de kalender voor komend schooljaar, themaplaten, verjaardagskalender, de klastaken en de naamkaartjes. Onder elke link zit een blogartikel.

Wil je alles naast elkaar gezet ziet in één document? Dan kan dat. Dan heb ik voor jullie het draaiboek 'Wandplaten'.



De afbeeldingen dienen om je een beeld van het draaiboek te geven, maar uiteraard leest dit makkelijker in een Word-document. Download daarom hieronder het draaiboek rond de wandplaten.

Miste je het vorige draaiboek die ik hier deelde? Dat van de agenda kun je hieronder nog eens opnieuw bekijken.

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...