vrijdag 16 augustus 2024

Extra uitdaging tijdens de lessen maaltafels

 Ik toonde je hier afgelopen weken al een aantal zaken rond de tafels. Zo had ik het al over het tafelmapje, de tafelboekjes en de extra bundels om de maaltafels verder in te oefenen. Maar vaak komen de tafels hier één voor één in aan bod. Er zijn echter kinderen die het systeem heel snel doorhebben en die wel wat extra uitdaging nodig hebben. Daarvoor gebruikte ik een ander boekje zodat zij al wat verder konden gaan. Zonder dat het echt te moeilijk wordt. Het boekje werd gebaseerd op Kompas +, maar ik paste de volgorde wat aan en verduidelijkte sommige oefeningen.

Het boekje ziet er als volgt uit...


Ik maakte een voorblad voor de bundel...




en een pictogram voor de keuzemuur.


Ook geïnteresseerd in deze bundel? Dan is ook deze beschikbaar. Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje sturen naar gietjescorner@hotmail.com en dan krijg je hem in je mailbox!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laatste delen Jip en Janneke

 Annie M.G. Schmidt is een fenomeen uit de Nederlandstalige literatuur en misschien is Jip en Janneke  een tikkeltje oubollig, ik vind het n...