zondag 11 augustus 2024

Extra werkboekjes voor de tafels

 Op het net vind je veel materiaal, maar vaak is het voor mij niet meteen inzetbaar. Ik doe er graag mijn eigen ding mee en dat kost wel wat tijd. Zo vind je via Yurls ook wel het een en ander en kwam ik bij de extra boekjes voor de tafels terecht. Ik voorzag dit keer geen differentiatie (via de kaasjes) en eigenlijk had ik er niet te veel werk mee, ik ruimde ze gewoon wat op. Ze zien er als volgt uit.


Ik voegde een aantal boekjes samen, zodat er twee bundels zijn. Eentje voor de tafels van 1-2-10-5-4 en eentje voor 8-3-6-9-7. Dit is ook de volgorde waarin de tafels in mijn klas worden aangeleerd.

Wil je deze boekjes ook graag gebruiken, geef dan een seintje in de reacties of mail naar gietjescorner@hotmail.com.

Via de keuzemuur (een gelijkaardig systeem als de kieskast) gebruik ik weer pictogrammen om aan te geven wanneer kinderen hierin mogen werken.

Die zien er als volgt uit...


Hieronder kun je ze makkelijk downloaden en meteen inzetten.

Veel plezier hiermee en tot morgen!

3 opmerkingen:

  1. Leen.doomen@telenet.be heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou het mogelijk zijn om deze boekjes te verkrijgen? Alvast bedankt. kim.spelmans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is het mogelijk om de boekjes te krijgen? Alvast bedankt. christeldedonder@kouterschool.londerzeel.be

    BeantwoordenVerwijderen

Laatste delen Jip en Janneke

 Annie M.G. Schmidt is een fenomeen uit de Nederlandstalige literatuur en misschien is Jip en Janneke  een tikkeltje oubollig, ik vind het n...