maandag 19 augustus 2024

Nieuwe jaargang van de actuaquiz

 De meeste onder mijn lezers kennen de actuaquiz wel. Ik heb volgend jaar geen vaste klas meer, maar ik wil speciaal voor jullie wel nog wekelijks tien meerkeuzevragen opstellen. Dit zal ik telkens na het weekoverzicht van Karrewiet - dat op zaterdag wordt uitgezonden - opmaken en doorsturen naar de geïnteresseerden. Het enige verschil is dat ik er nu wel een vrijwillige bijdrage voor zal vragen. 

De quiz is echt in elke klas van de lagere school inzetbaar en de voorbije jaren werd hij zelfs ook in het middelbaar gebruikt. Wie niet weet waarover ik het heb, hieronder zie je een voorbeeld.


Wil je deze quiz vanaf de eerste week van september ook graag inzetten, dan kan dat. Het enige wat je hoeft te doen, is hieronder een reactie achter te laten of een mailtje te sturen naar gietjescorner@hotmail.com. Dan hoor je snel van mij hoe je je kan inschrijven. Elk week krijg je dan een quiz in je mailbox en dit van september tot en met juni.

Ik hoop dat jullie zoals elk jaar weer massaal geïnteresseerd zijn :).

Tot morgen!

16 opmerkingen:

  1. Heel veel interesse in de actuaquiz!
    lien.vanderbeke@op-weg.net
    Alvast heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb interesse voor de actuaquiz. U mag ze mailen naar lien.bollen@bslo.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook interesse in de actuaquiz!
    Je mag ze mailen naar lottedewachter@gmail.com

    Dankuwel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Interesse! daisy.haesen@hetwezeltje.be, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Interesse in de actuaquiz. 😊
    simby.akhtar@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel interesse in de actuaquiz.
    lauragoethals@vbsdeschakel.be
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Interesse voor de actuaquiz! ☺️ vanbuggenhout.amber@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik heb zeer veel interesse!
    Mijn e-mail is: Laure.sergoyne@go-inclusiecampuswemmel.be
    Bedankt alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel interesse mayafaut@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Interesse in de actuaquiz. Alvast bedankt! tamara.vandenbossche@gbsregenboog.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb interesse. katrien.reynders@wijdeland.be dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super!! Interesse :-)! karen.haentjens@sgdegraankorrel.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook interesse! Firdaous.orfe@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stuur je me wekelijks de actuaquiz?
    Op welke basis worden de vragen opgesteld? Karrewiet? Een krant? Wablieft? Kan ik de vragen nog aanvullen met bv een actuavraag over de regio of school?
    marita.laureys@desterrebloem.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook heel graag geïnteresseerd! elinjorissen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Kleuren in het Frans in een memoryspel

 Ik postte hier vroeger heel wat tussendoortjes, maar de laatste jaren zette ik ze eigenlijk amper nog in. Vooral omdat de groep te groot we...